WIADOMOŚCI

Lotus uporał się z awarią układu kierowniczego E20
Lotus uporał się z awarią układu kierowniczego E20
Po dwóch udanych i bezproblemowych dniach w Barcelonie, dziś zespół z Enstone stracił sporo czasu z powodu problemu z układem kierowniczym Lotusa E20. Ekipa zdążyła uporać się już z problemem, jednak do przerwy testujący dziś Kimi Raikkonen zdążył pokonać tylko 17 okrążeń.
baner_rbr_v3.jpg
„Dzień nie rozpoczął się zgodnie z planem, ponieważ pojawił się problem ze wspomaganiem kierownicy, który opóźnił przejazdy podczas gdy zespół sprawdzał cały system” - poinformował Lotus.

„Po serii testów mających na celu upewnienie się, że nie pojawiło się nic nowego, Kimi wyjechał na krótki przejazd, ale nadal nie czuł się w bolidzie komfortowo. Z tego powodu zdecydowaliśmy o wymianie zębatki kierowniczej w celu wyeliminowania problemu”.

„Na kilka minut przed przerwą, po ogromnym wysiłku ze strony mechaników, Kimi wyjechał na krótki przejazd. Jego odczucia odnośnie wymienionego układu kierowniczego od razu były pozytywne”.

Udostępnij ten wpis Udostępnij na Wykopie Udostępnij na Facebooku Udostępnij na X

8 KOMENTARZY
avatar
frg1pl

03.03.2012 14:47

0

Pewnie pompa, mi tez już gwiżdże...


avatar
figo7

03.03.2012 16:27

0

Zaczyna kombinować ja Trulli jemu często nie pasował układ kierowniczy i źle skończył he he .


avatar
6q47

03.03.2012 16:32

0

1. frg1pl sprawdź czy nie ma wycieków i dolej odpowiedniego płynu:) Powinno pomóc...


avatar
mazur81

03.03.2012 16:45

0

Hehe mnie też pompa leje :) Średnio litr na miesiąc :D Ale nie warto wymieniać bo to więcej warte niż moja "fura":)


avatar
mazur81

03.03.2012 16:50

0

A skoro się uporali z usterką to czemu nadal nie jeżdżą?? :/


avatar
Oskar9

03.03.2012 19:00

0

@4 a ile wydałeś już na olej?? może byla by nowa pompa niedługo;) a tak olej poszedł do piachu


avatar
mazur81

03.03.2012 22:53

0

Heh no niby tak, ale olej kosztuje 25pln na miesiąc a nowa pompa 400...jednorazowo :/


avatar
Oskar9

03.03.2012 23:10

0

@7 Czyli że x zł poszło a pompy dalej nie ma, a olej lać sie sam nie przestanie. Znam gościa któremu pompa zachlapała pasek rozrządu, który przeskoczył i silnik nadawał sie na złom bo taniej było kupić drugi w całości. Dopiero wtedy gość był nieszczęśliwy. Tak pracuję w warsztacie i zawsze zastanawiam sie gdzie w tym są oszczędności. Piszę tak tylko dla przestrogi ;)


zaloguj się, by pisać komentarze

Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!

zarejestruj się
LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu